Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις: 

• Λανθασμένη αποστολή

• Ελαττωματικό – κατεστραμμένο προϊόν

• Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης 

παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το gohair.gr:

Μέσω e-mail ([email protected])

Τηλεφωνικά στο 2311 219790

Συμπληρώνοντας την φόρμα επιστροφής προϊόντων

                       Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας

To δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Λανθασμένη αποστολή

Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα  να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.

Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε η GOHAIR αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.

Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:

Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί

Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος

Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις η GOHAIR έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.

2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν

Εάν το προϊόν παραληφθεί:

• Με ανοιχτή συσκευασία

• Με κατεστραμμένη συσκευασία

• Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και η GOHAIR αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.

Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του. 

Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε η GOHAIR αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση η GOHAIR επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.

3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια η GOHAIR,  παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

Προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων 

Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής, με προσκόμιση της απόδειξης.

Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους

Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους.

4.Επιστροφή αγοράς από φυσικό κατάστημα

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει στο σημείο από όπου έγινε η αγορά του.

Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης,  η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών. 

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής, που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων (π.χ. αν η πληρωμή έγινε με κάρτα, η επιστροφή του ποσού θα πρέπει να γίνει στην ίδια κάρτα).

Contact us at [email protected] for questions related to refunds and returns.